luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Utklassning

Kategori: My life..

Tjo va det blev livat på hockeyn!

Jag som hade bestämt mig för att va nykter sprättade en öl redan innan
 vi lämnat Borlänge city.. Hoppsan!
Sen har vi ätit hemmagjort potatismos, björnbiffar (utav riktigt björnkött - supergott, nu måste jag ta jägarlicens!) och sen ostbuffé och senare kaffe!
Toppat med lite rödvin.. eller var det 3 glas? Jo det var det..

LIF utklassade sitt motstånd med 10-2, så det blev väl aldrig riktigt spännande, men.. Jag röjde på ett tag så jag nästan trodde att Trojaklacken skulle söka upp mig och ge mig stryk! ha ha.. Lätt var det att slå på de som ligger.. he he
*evil smile*

Jag har sett till så jag får åka med Camilla från hennes sons dagis imorgon iaf (här i Medväga), bilen står nämligen kvar i garaget under jobbet, och där står den nog rätt bra.. Anna J skjutsade hem mig!
Apropå Anna J.. hon jobbade sista dagen i Leksand idag..
På måndag börjar hon jobba på Fastighetsbyrån i Borlänge.
Känns konstigt.. Konkurrenter..? Ligger fel i munnen på nåt vis..
Ja ja.. lycka till.. eller nåt.. sno av ERA och Mäklarhuset om du ska sno!
Kram på dig!

Nu är det läggdags för längesen!
Puh, blir en tung dag imorgon..
Och idag har också vart tungt.. vi har rensat en hel släpvagn full med skräp från kontoret.. Och sen har jag beställt grejer för säkert 50 000 kronor.. Det kostar att öppna nytt och ligga på topp! Angenäma problem!

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: