luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

And the winner is....

Kategori: My life..

..me, myself and I!!!

När klockan ringde och jag erinrade mig varför jag ställt den 15 minuter tidigare än vanligt ville jag bara ignorera och rävsova mig vidare, men icke.
Ringde A-K "nej, jag förtjänar att sova en stund till"... Suck!
Fast sånt peppar mig har jag märkt!
Nu sitter jag här, genomsvettig och nysprungen på ny rekordtid!!!
Sprang åt andra hållet idag, det som jag skrev var det jobbiga hållet.
Förra årets tid; 25 minuter, 46 sekunder.
Dagens tid; 23 minuter, 55 sekunder.
Fattar ni!!??
Nästan två minuter - och då är jag nyvaken och på fastande mage!

Det här kommer bli en underbar dag!
Dags för duschen!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Snyggt jobbat bruden

    2009-04-30 | 19:18:06

Kommentera inlägget här: