luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dryg-Brat.

Kategori: My life..

Jag har hakat upp mig på en grej...
Tänk att en del har så svårt för att va trevliga?
Vad är det för fel på folk?
En dryg-brat höll på att förstöra min kväll...
Eftersom min tid blev knapp var jag ett tag var jag inne på att skippa träningen, men så helsike heller, nu ska jag banka på ännu hårdare!
Måste kanske kolla några gånger på filmklippet jag länkade till igår,
då blir jag då på bättre humör!
Moster: Jag fick den länken i ett mail.. :)

Annars ser det bra ut.
Ingenting att gnälla på faktiskt!

Dags att åka ner mot stan igen om jag ska hinna förbi
kontoret innan träningen...
Daaaa!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Var in och kikade på klippet du länkade till: OH MY GOD!!! Det var längesedan jag skrattade så mycket :)

    2009-04-28 | 22:47:33
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com
  • Anna Andersson säger:

    Var in och kikade på klippet du länkade till: OH MY GOD!!! Det var längesedan jag skrattade så mycket :)

    2009-04-28 | 22:49:03
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: