luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fattigmansblogg

Kategori: My life..

Hej och hå det kostar på..

Just i detta ögonblick sitter det inte många kronor på mitt konto.
Man skulle kunna kalla mig för fattigman, eller åtminstonde fattig.
Det skulle göra min blogg till en fattigmansblogg.
I alla fall tills imorgon.

Fast lönen kommer mestadels att rinna rakt genom fingrarna.. Många utgifter den kommande månaden, bl a torrfoder (800:-) och tandläkarbesök (900:-).
Uscha..

Får sätta all min tilltro till Trisslotten i min plånka!

Hade tänkt fixa och dona här hemma idag, men luften gick ur mig lite när jag kom hem. Men dagen är jui inte slut än, så mycket hinner hända!
Ska slänga i en maskin med tvätt till att börja med.
Intressant va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: