luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fenomenet Facebook

Kategori: My life..

När är man någons vän?
I verkligheten kallar man någon som står en ganska nära för vän,
och är det någon du träffar ibland så är det en bekant.
På facebook är man vän bara man vet vem personen i fråga är.
Vad krävs för att vara vänner?
Jag tycker nog att man bör ha fört en dialog innan man kan kalla sig
för vän eller ens bekant, men vad vet väl jag?
Jag är ju inte osocial på nåt sätt och just facebook är ju inte "verklighet".
Bör jag "bli vän med" någon jag aldrig samtalat med bara för jag vet vem
personen i fråga är? Vad tycker ni?

Idag samlades hela personalstyrkan för möte och internt kunskapstest!
Kul att se hela skräldusen på en och samma gång!
Kunskapstestet vanns - inte helt otippat - av Camilla, tätt följd av Marita.
En annan rolig grej var att Carolina är back in business!!
Varmt välkommen tillbaka!
Sen var det jobb, jobb och jobb upp över öronen resten av dan.

Nu har jag precis slängt i mig lite tomatsoppa med keso och sitter och laddar
för en timme Combat på Svea. Kunde inte hålla mig därifrån idag..
Det ju så himla skoj!

Och mera skoj!!!!
När jag kommer hem hinner jag bara duscha och ta en macka - sen är det
dubbelavsnitt av Desperate Hosewives! A-K - you are invited to my sofa! :)

Städa får jag göra imorgon!

Haiiiaaaa!!!!

Kommentarer

  • emmy säger:

    nä jag godkänner faktist mest folk jag känner, iofs inte nära vänner, några enstaka gamla klasskompisar som jag inte pratat med på år och dar, men nää...jag godkänner inte folk som jag vet vem dom är men aldrig pratar me.

    2009-04-15 | 00:21:58
    Bloggadress: http://emlanpemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: