luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Allas våran Grill-Britt!

Kategori: My life..

Idag har timmarna hastat förbi i en väldig fart!
Här sitter jag och klockan är redan halv elva.. och jag som måste betala räkningar också.. Kommer visst bli en kort natt det här..

Kom precis hem från en kväll med Grill-Britt och idag var det action må ni tro!
"Vän av ordning" hade visst ringt och skvallrat till styrelsen att Grill-Britt höll på att elda upp sin balkong, så de kom minsann - två personer - och berättade att denna gärning är förbjuden om man inte har elgrill.
Med all rätt kanske.. fick höra om enmeterslågorna som härjade innan jag kom dit, "men det ska väl mycket till innan det här gamla trähuset brinner upp"!
Ha ha ha ha!!

På jobbet var det full rulle även idag!
Många annonser, många tillträden, många visningar, mycket jobb.
Men jag gillar att ha mycket omkring mig, hellre det än stiltje.

Fixade ny körkortsbild idag på lunchen.
Tänk att det redan gått tio år.. Va gammal jag känner mig helt plötsligt.
Tillbaka till bilden.. denna ska alltså hänga med i tio år till nu.
Visste ni att det tar knappa 4 minuter att ta bild, framkalla och betala förresten?
Fattade nog inte att det var klart förrens jag stod ute på gatan igen.

Efter jobbet hann jag med nya ToTheCore-releasen på svea.
Det var ett bra pass som nog kommer kännas i magen imorgon!
Hade tänkt vila imorgon förresten, men jag fick nån idé om att jag skulle testa springa innan jobbet.. Tror ni jag orkar det eller?
Före klockan sex på morgonen är jag osäker på om jag ens vet hur man springer, därför tänkte jag vänta till strax efter.. tror dock inte A-K hänger på.
Eller jag har en viss känsla av att hon inte gör det iaf!
*omvänd psykologi*

Hade en massa saker att skriva om idag, men de är som bortblåsta just nu.
Kanske lika bra det, bäst att börja jobba sig nedåt i räkningshögen.

God Natt där ute, wherever you are.

Kommentarer

  • Johanowski säger:

    Nää, nu vet jag då rakt inte. Ni behöver verkligen gå en kurs i hur man förebygger bränder! Titta på radhuslängan i Årby där människor dog tom, eller huset jag visade dig här neranför! Vad hade man gjort i dessa båda fallen? Grillat kanske? ler

    Veckans tips, sluta innan det är FÖRsent!



    Puss puss, ses snart!! leeer

    2009-04-30 | 16:34:56
    Bloggadress: http://johanowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här: