luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

I'm the lucky sötpärla

Kategori: My life..

Inget på tv, inget i tvättkorgen, blommorna är vattnade, jag har redan lagat mat OCH ätit och jag har också hunnit träna efter jobbet..
Inte har jag nåt speciellt att skriva om heller.
Återstår väl bara att gå och lägga sig i tid kanske?
Ja, snart så!

Hittade ett fint ordspråk som satte tummen på min tillvaro;
"Lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta."

I'm the lucky sötpärla!
*ler*

Sov gott folket - imorgon är det fredag och då händer det grejer i mitt liv!

Kommentarer

  • emmy säger:

    vad händer??

    2009-04-02 | 21:27:57
    Bloggadress: http://emlanpemlan.blogg.se/
  • Loppa säger:

    Åå, jag såg åxå d ordspråket idag:-) Så fint...

    2009-04-02 | 21:46:10

Kommentera inlägget här: