luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Miss affärskvinna

Kategori: My life..

Nu jäklar ska det säljas!!

Tog äntligen tjuren vid hornen och annonserade på blocket.
Ett stycke Leksvik tv-bänk, ett stycke OBH Nordica Fotbad och
ett stycke köksinredning skall bort!
Intresserad kanske?
Länk till annonsen på Blocket.
Ring mig isånnafall så gör vi snabb affär...

Ska lägga ut cyklarna också så småningom, har ju två stycken jag inte
behöver, men de behöver en recond innan publicering.

Håll tummarna nu, jag är liksom lite fattig just nu..

*~*~*~*~*

Igår lagades det hemmagjord pizza på fraggelberget!
Den var så god att den fick två mätta (varav en mycket uppblåst) magar
att falla i koma på soffan lyssnades till Keane.
Vaknade en stund senare och förpassade oss till sängen.
En typisk fredagskväll med andra ord.

Vaknade utsövd kl åtta, bjöds på frukost bestående av gröt och ägg.
Åkte ner på Svea och trampade mig dyngsvettig på spinningen kl 10.
Åkte hem, duschade, tvättade, plockade och masade runt.
Sen - som en blixt från en klar himmel - kom motivationen!
Nu jäklar ska det bli åka av!
Måste ta tag i mina matvanor igen nu, jag VILL ju, varför fuskar jag då?
Slängde ihop en bit lax och broccoli till att börja med.
Sen gick jag iväg med gamla tidningar, metallburkar, glasflaskor och annat skräp, det blåste verkligen fräscha vindar av förändring här hemma!
Jag avskyr stiltje om jag inte väljer den själv!

Fast nu förtjänar jag faktiskt en stödvila och en kopp kaffe!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Du är minsann bra effektiv du Anna. Jag skulle också behöva göra en sån där "slänga-gammalt-skräp-tur"...Kanske nästa vecka :) Kramen

    2009-04-18 | 19:00:36
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • emmy säger:

    Härligt!!

    2009-04-19 | 22:15:20
    Bloggadress: http://emlanpemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: