luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ont i rövva!

Kategori: My life..

Men heeeej!

Igår när jag trodde orken tagit slut satte jag igång ett nytt projekt.
Hela jag (och allt annat i närheten) såg ut som en blå smurf efter slipningen.
Nu ska köksstolarna få en fin vit färg istället för den gamla blå! :)

 
Slipad blå stol, lager ett av tre på plats!

Idag har det varit premiär!
Cyklade 3 mil blandat skogsväg, grusväg och landsväg på nya biken!
Vi åkte över skogen till Länsan fortsatte ut till bäsnavägen och tillbaka till Borlänge igen. Åkte genom en massa områden jag inte sett förut, sånt gillar jag!
Det var riktigt skoj må jag säga, men aj aj aj va ont i rövva jag kommer
att ha imorgon..  Men det får det va värt!

  
Underbar dag!

När vi äntligen trampat oss uppför hela Skräddarbacksberget var man rätt nöjd!
Men där tog inte dagen slut...
Här började "operation rengöring".
Min "gamla" cykel skulle göras annonsfin så jag kan sätta ut den och J skulle byta däck och passade därför på att putsa dem innan vi hjälptes åt att städa bilen.


Till salu!

Kom och kööööp, kom och köööp!

Nä ska gå och lägga mig nu innan jag börjar svamla om svamputflykter,
bänkskivor eller rent utav Jesus som åker fomel-1...
Nej just ja, det är ju inte jag som svamlar om sånt! ;)

Kram på dig världen, idag tycker jag om dig!

Kommentarer

  • HENRIETTA säger:

    haha men du söööta! <3

    2009-04-19 | 22:52:43
    Bloggadress: http://LYSEN.ME
  • Sebastian säger:

    OOOOJJJ förra kommentaren var ifrån mig, inte syrran!! //SEBASTIAN

    2009-04-19 | 22:53:27
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här: