luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Påskkärringar vs Loppa

Kategori: My life..

Gröt-, frukt- och äggfrukost hos A-K i morse!
Trevligt med grannar må jag säga! :)
Efter frukosten tog vi oss en förmiddagspromenad i solen.
Gick förbi en sväng hos Loppa för att kolla läget och låna mössa till A-K,
men vi knackade och ingen öppnade....
Jag hade pratat med henne bara 30 minuter tidigare och visste att hon
skulle va hemma, så jag tog mobilen och ringde henne.
Det visade sig att hon satt och tröck innanför dörren och trodde
att det var påskkärringar som skulle ha godis! ha ha ha..
Påsklärringar var det ju faktiskt, det är påsk och lite kärringar är vi ju!
Hon hade glömt köpa godis och tyckte det skulle va pinsamt att öppna utan,
därför förblev dörren stängd. :)
Skönt att se att hon mådde bättre nu iaf!

För tillfället har jag ingen plan för resten av dagen, men jag måste börja
nånstans så jag tar mig en kiwi medans jag funderar.

Hej så länge!

Kommentarer

  • en som vet säger:

    Så kan det gå när man går ut med "huckle" istället för mössa under påsken.

    2009-04-10 | 19:17:13

Kommentera inlägget här: