luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Resultatförbättring!

Kategori: My life..

Kom precis hem från en springtur runt skrotgården!

Den 14 augusti förra året vägde jag ganska precis lika mycket som nu,
men då sprang jag på 25 minuter och 46 sekunder,
nu var tiden 24 minuter och 30 sekunder!
Förra året sprang jag visserligen åt andra hållet, men jag minns turen som förvånandsvärt lättsprungen och att jag inte gick en enda gång. Idag var det tungt och jag gick uppför en backe (kanske en minut)...
Kommer dock inte ihåg exakt hur jag sprang då, det finns ju genvägar,
men idag blev det hela rundan utan fusk!
Ska bli kul att se tiden åt andra hållet nästa gång!

Hittade precis i detta nu också en superbra tjänst på Eniro!!
Klicka här och se på kartan exakt var jag sprang!

Dags att ställa sig vid spisen en stund..

God afton!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: