luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Uppe bland molnen

Kategori: My life..

Var ute och flög en sväng igår! Det är ju inte varje dag man är det..
Jag, J och E var till Dala Airport på nån slags flygplansdag.
Önskar jag kunde säga att jag var uppe bland molnen, men så långt upp
kom vi aldrig så där var jag bara psykiskt! :)

  
Nån som känner igen sig?

Vi åkte en tur på ca 20 minuter.
Flög förbi Borlänge, Djurås, Grycksbo, Falun och Runn.
Kul! Jag gillar att flyga!

På kvällen hade vi grillpremiär!


Goda ting att grilla

Blev supersmarrigt alltihop..
Blev rätt mätta och satt i soffan resten av kvällen.

Imorse fick jag sovmorgon!
Gick inte upp förrens 9:40, då hade J och E vart uppe ett par timmar!
Först såg det ut att bli en mulen dag, men efter frukost sprack det upp
och solen visade sitt glada ansikte!
Vi tog en cykeltur och jag fick äntligen premiärcykla min nya cykel,
den gick som smort! J har putsat (och smort) in i minsta detalj,
så nu ska det bara bytas däck och sen är den alles klar!
Har bestämt att nu när Carolina kommer tillbaka efter påsk (då jag inte längre kan stå i garaget på jobbet) så ska jag cykla till och från jobbet MINST en gång i veckan! Det kan ju inte vara nån omöjlighet.

En timmes Body Pump hann jag med nu ikväll med!
Idag gick det riktigt bra - så kuuuuul!



Ikväll kommer A-K hem från Norska havet!
Hon ringde precis och berättade om sin helvetesdag..
Man kan ju inte annat än skratta åt elendet. Stackars!

Nä hörrni, nu örkint ja nå mer!
G'night!

Kommentarer

  • ma/pa säger:

    Ring nästa gång ni plockar fram grillen!

    2009-04-06 | 19:21:15

Kommentera inlägget här: