luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

---AVSTÄMNING---

Kategori: My life..

Man kanske inte ska inte leva för att jobba - man ska jobba för att leva...
Eller?

För idag må jag säga att jag har haft en mycket trevlig dag på arbetet!
Trots att jag var där långt efter sluttid så gjorde det mig ingenting,
för jag var liksom lite uppslukad av mitt jobb idag!!
Det var tillsist solen utanför fönstret som fick mig att lägga ner
för dagen och fortsätta mot hyllorna på Ica Maxi.
Där, bland bindor och proteindrycker träffade jag C, en gammal
jobbarkompis från DHL-tiden, jättekul att se henne!
Sen hann jag bara till köttdisken innan jag sprang på nästa kändispar,
C och F som jag då inte heller sett på nåt år!
När jag så småningom kom bort till kassorna så kom nästa överraskning...
---AVSTÄMNING---
Fastän man vet med sig att man skött sig exemplariskt och skannat allting
så infinner sig en viss nervositet i maggropen innan man får beskedet...
---AVSTÄMNING KORREKT---
Apuh!

När jag landade i Medväga var jag hungrig i magen men ännu mer hungrig på sol och luft, så jag och A-K snörde på oss promenadskorna och gick ut och traskade i en dryg timme. Vi borde verkligen göra det oftare!
Det är hiskeligt skönt efteråt!

Sen var det dags för middag...
Klockan 21.00 "piiiiip" serverades detta:


Kyckling i krämig sås serverad med dinkel och grönsaker.

Aningens sen middag, men vad gör väl det om hundra år?
Gott var det iaf!

Nu ser jag fram emot en stunds korsordslösning i sängen innan jag lägger mitt huvud mot kudden och faller i koma. Imorgon är en ny dag, en ny dag med en STOR nyhet!! Tjohoo! En ny dag med en stor nyhet och Body Combat på kvällen! Tjohoo igen!

Läggdags nu.

Kommentarer

  • ma säger:

    Vadå för nyhet? Du gör mig nyfiken.

    2009-04-21 | 17:25:58
  • Anna Andersson säger:

    Men vad trevligt att höra att jag inte är den enda som ligger och löser korsord om kvällarna! Snart spelar vi bingolotto och ser på Antikrundan ockå... :=)

    2009-04-21 | 22:42:07
    Bloggadress: http://www.annasfoton.webs.com

Kommentera inlägget här: