luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Allas vår... hi hi

Kategori: My life..

Har precis torkat tårarna efter "hitta hem"...
Jag klarar inte ett program utan tårar! Är jag onormalt blödig?

Dagens roligaste.. Allas vår Kjell, jag säger då det.
Den människan fyller mitt liv med skratt!
Han skulle skicka iväg en bild på sig själv till sfab, letade på sin dator, svor och letade lite till. Sen kollade jag på en annan disk och hittade bilden han sökte och skickade över den till honom. När han fick den började han gapa om att den var i fel format och att det såg ut som om nån tryck ihop det så han blev fyrkantig.


OBS. Det är mannen på bilden jag skriver om, det är dock fel bild..
Bilden är ett montage.

Jag gick dit och såg att det verkligen såg så ut, men sa att det var den enda jag hade. Han började mickla med bilden i fotoprogrammet, men fick inte till det. Tillslut skickade han iväg den som den var och skrev att den var ihoptryckt och bad dem "dra ut" den... Då kollade jag på min dator och såg att bilden såg helt normal ut där. Det visade sig att han hade fel skärminställning... ALLT blev utdraget! Jag skrattade mig dubbelvikt! Och Kjell fick skynda sig att skriva och säga till att de INTE skulle dra ut bilden, då hade det ju blivit "giraff"!  Ha ha ha!!
Jättedåligt återgivet, men jag skrattar fortfarande!

Dagen i övrigt har innehållit lunch på fyra runt vårt köksbord,
varav en lunchdejt från försäkringsbolaget! :) 
Efter jobbet blev det nötshopping på Dollarstore, sen stuvade makaroner och köttbullar innan paltkoman på soffan. Därför måste jag ta tag i mitt måste, och det NU! Dags att måla lister!

Får väl säga godnatt här och nu!
Natti!

Kommentarer

  • ma säger:

    Jag hade gärna tittat på giraffbilden också.

    Ska passa på att fota lite roliga bilder från vår Mallorcaresa som du kan ha i arkivet. ( Hur jag vet att de blir roliga...Herre Gud, karln ska ju spela golf!!!!!)

    2009-04-18 | 09:41:16
  • Anna Andersson säger:

    Dra ut bilden....haha. Oj nu skrattar jag så tårarna sprutar! det var roligt :=)

    2009-04-21 | 22:46:45
    Bloggadress: http://www.annasfoton.webs.com

Kommentera inlägget här: