luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Feelgood? Feelgood!

Kategori: My life..

Tjobidoo!

Fullbokat på Svea idag..
Första gången jag inte får plats på ett pass. Attans!
Men jag funderar på att ta en prommis eller springtur sen istället.
Ska bara åka och handla lite förnödenheter först.
Combaten är iaf inbokad till imorgon!

Igår var det grillfest i Medväga!
Vi åt grillad fläskfilé med potatisgratäng och wookade grönsaker..
När jag tänker på den menyn känner jag helt plötsligt hungern riva i maggropen.
Dags för en frukt kanske?

Dagens feelgood-tips!
Känner du dig nere och dyster?
Vill du kanske bara förlänga livet med ett skratt?
Kolla in det här då!!
*Skrattar fortfarande*

Apropå skratt... ibland kan man skratta så man nästan kiknar.
För en del händer detta ett par gånger per år, för andra oftare eller mer sällan.
Igår hände det J, och jag bara fnissar när jag tänker på det...
Stackars liten!
*asg*

Kommentarer

  • Moster säger:

    VAR hittade du dansarna? Oj, vad jag skrattade!

    2009-04-27 | 22:34:23
  • Moster säger:

    VAR hittade du dansarna? Oj, vad jag skrattade!

    2009-04-27 | 22:35:56
  • mams säger:

    Sån där dans utför din pappa lite då och då!

    2009-04-28 | 17:10:57
  • kusin john säger:

    före eller efteråt kakka?

    2009-04-29 | 13:09:21

Kommentera inlägget här: