luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

För mycket av det goda kan vara underbart

Kategori: My life..

Vilken gottardag!

Blev först bjuden på lunch av Handelsbanken, sen bjöd Rainer på tårta
(han skrev kontrakt på en surdeg idag) och ikväll ska det ätas hemmagjord
pizza tillsammans med J, E och svm på fraggelberget...
Bäst att jag kommer iväg till träningen imorgon!
Har bokat in spinningen klockan tio.

Känner mig pigg och glad även idag!
Ungdomar går förbi hand i hand, stannar upp, hånglar och fnittrar sen vidare.
Varenda förbipasserande ser i allmänhet trevligare ut.
Folk sitter i solskenet på bänkarna här utanför och äter mjukglass
och jag ser fler och fler som plockat fram sina cyklar!!
Solen skiner och det skulle den göra även imorgon - härligt!

Nästan så jag anar att det är ett bakslag på ingående..
Kan det verkligen va så här enkelt och bra?

Vet inte vad ni tycker om mina ordspråk, men jag gillar dem iaf!
Den här gången blir det dessutom två!

"Njut av livet, det går inte i repris".

"För mycket av det goda kan vara underbart."

Trevlig helg på er!

Ett helg-surfar-tips:
Gå in och kolla lite på denna sida (klicka på länken)!
Där kan läsa och se bilder från mina hemtrakter.

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    För mycket av det goda ÄR underbart :=)

    Trevlig helg. Kram

    2009-04-03 | 15:56:21
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: