luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Julhandel

Kategori: My life..

Kanske lika bra att ge sig ut på julklappsjakt efter jobbet?
Tror inte någonsin det kommer ett "bra" tillfälle annars..
Har några idéer på julklappar, mormor och lillebrorsan
är färdiga, men resten är ju kvar..



Tycker egentligen att det där med julklappar är för "barnen".
Men, visst är det kul att va barnet i fråga ibland! :)
Tyvärr tycker jag att det ofta handlar om att byta pengar, kanske får du något du verkligen vill ha, men ibland är det mer någonting "bara för att".
Jag vill ju helst bara mysa, umgås och äta hela julen!
Jag har redan nu planerat att frossa i sötsaker på julafton,
mest för att jag VET att jag kommer bli så avskräckt (efteråt)
att jag håller mig borta frivilligt länge, länge..
Kanske inget sunt tänkande av en LCHF-are, men jul är jul
och det är ju bara en gång om året.

Jul, jul, strååålande jul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: