luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ängel på g?

Kategori: My life..

Idag har jag en väldig träningsvärk i ryggen..
Eller kanske är det änglavingarna som är på väg ut?
Mitt sanna jag! ha ha



Pigg som en mört i bena!
Funderade länge och väl på om jag skulle ha tränat idag också,
men jag kom fram att jag har en del att stå i hemikring.
Jag har bland annat en kökssoffa som fortfarande är furufärgad. Den vill bli vit.
Jag har mat i kylskåpet. Den vill bli tillagad.
Jag har spridit ut grejer över hela lägenheten. De vill bli ihopplockade.
Det börjar återigen virvla dammtussar kring benen. De vill bli uppsugna.
Jag är trött i ögonen. Jag vill sova tidigt ikväll.

Imorgon gör jag sista arbetsdagen den här veckan - Gudomligt skönt!!
Men det blir en del att stå i med förberedelser, annonser, tillträden etc.
Aja, Carolina kan ju det där..

Magen kurrar..
Vad ska jag hitta på för mat idag tro?
Kan bli nåt med aubergine.

Plikten kallar!

Kommentarer

  • grannen säger:

    Man ska bara göra saker som man själv vill, så skit i soffan, maten, grejorna och kaninerna och gå och lägg dig! ;)

    2009-02-10 | 20:21:51
  • mams säger:

    Ha,ha jag tror din granne (A-K?) får lite prestationsångest när dina bloggar sprudlar av energi som om du gick på nåt illegalt.

    Jag håller med grannen GÅ OCH LÄGG DIG!

    2009-02-11 | 12:20:22

Kommentera inlägget här: