luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

H.O.C.K.E.Y - Hockey!

Kategori: My life..

Fredag igen och full rulle på jobbet!
Varför koncentreras 50% av veckans arbete alltid till fredagar?
Kanske för att man ska uppsaktta helgen ännu mer?

I kväll bär det av till Ejendals Arena!
Vi ska heja fram LIF så de plockar bort skåningarna från kval en gång för alla!
LIF, Tjalalalalaaaa, LIF, Tjaaalalalalala!!!
Fast lite skeptisk är jag nog...

Sprang ut och hälsade på Vedran idag!
Länk till hans välbesökta blogg hittar du här.
Han är ju så gott som känd numera. Och han har jobbat rätt hårt för det.
Han vet vad han vill och han har alla chanser i världen att lyckas.
Vilja och tro kommer man långt på!
Tänk att jag slog honom på käften två gånger per föreställning när
vi körde "A Slice of Saturday Night" 2005... ha ha!
Go Vedran, go!

Dags för en stödkaffe, bara för att liksom.
Jag har blivit en stordrickare!


Oskyldig last?

Aja, gott är det iaf..

Trevlig helg!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Häver just i mig en espresso som måste vara bland d starkaste jag någonsin druckit:-) Laddar för AW med en kompis ikväll, kul! Hälsa Leksand!

    Kram Loppa!

    2009-02-27 | 16:21:39

Kommentera inlägget här: