luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

I made it!

Kategori: My life..

Så jäkla skönt.
Jag gick dit, jag gjorde mitt jobb OCH det uppskattades!
Men huga vad jag var nerös innan.


Lugnande kaffe innan utmaningen?

Än en gång överbevisade jag mig själv genom att bara ta tjuren vid hornen.
Just do it!

Blommor fick jag också!


Duktiga flickan efteråt!

När jag kom hem klädde vi om min köks-soffs-dyna så nu är jag helt tömd på energi och väntar på att få fylla på med en portion av mammas hemlagade mat! Vilken urladdningsdag det blev. Puh!

Efter maten åker jag hem och vilar en sväng innan det vankas tacos
(och medlodifestival?) på fraggelberget!

Har jag förresten talat om mina planer för morgondagen?
A-K och L har bestämt sig för att jag ska bemästra en skoter...
Håll alla tummar ni har, jag vill inte dö än!

Kram på er!

Tack för alla fina i ord i kommentarerana till förra inlägget!
Jag blev väldigt rörd när jag läste..
Jag är lycklig att få ha sånna fina människor omkring mig!
Extra kramar och pussar till er!
 

Kommentarer

  • mams säger:

    Ang. kommentarerna...dra i dig - because your´e worth it!

    2009-02-21 | 16:03:34
  • Anna Andersson säger:

    Ta det lugnt på skotern! Hoppas det blir en bra dag! Kramen

    2009-02-22 | 11:09:39
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: