luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Kastspya

Kategori: My life..

Var på boxning med Loppa ikväll!
Pang pang med svettiga boxhandskar!
Det är ju jättejobbig (och jättebra) träning, man kör två och två,
den ena sparkar och slår och den andra håller mitzarna!
Kände mig oförskämt pigg efteråt faktiskt, ett bra kvitto på formen!
Någon som nog däremot inte kände sig så pigg var han som la en kastspya..
Vi fattade inte riktigt vad som hände först, men helt plötsligt var tränaren borta och det låg en hög med spyor på golvet och spystänk på stepup-brädorna brevid... Det var tydligen någon som tagit ut sig rejält.
Eller så drabbades han av akut vinterkräksjuka.
Jag har laddat med både vitpepparkorn och bakterie-sugrör.
Just in case!

Som jag skrev tidigare är Madonna-biljetterna fixade!
Helt problemfritt var det dock inte att boka..



Kötiden varierade fram och tillbaka (började köa redan halv nio),
blev tom urslängd ur kön en gång..
När jag väl kom in (sådär runt halv tio) var alla bästa platserna borta.
Blev ståplats (kanske inte förstahandsvalet, men.. hållå Madonna!!!) på plan!!
Oj oj oj vad det ska sjungas med och skakas på höfter - helt rätt gissat mor!
Har nog inte riktigt fattat att jag faktiskt ska få se mitt livs största idol IRL.
Känns på nåt sätt väldigt overkligt, men spännande!!


Fixade tom Madonna-lockar imorse - dagen till ära liksom! :)

Nu måste jag göra er besvikna, för jag lovade mig själv när klockan
ringde i morse att jag skulle släcka senast kl 23 idag.
Löften är till för att hållas! (Bara FAME-Carmen som inte tycker det!)

Så godnatt vänner - mot en ny dag!

Kommentarer

  • mAja säger:

    Helllo!

    Får nog hålla med dig Anna, löften ska hållas,inge bra motto det där..;) Coolt m Madonna-fick oxå erbjudande igår att följa men enda helgen jag vet jag ska bort.. Du,din mail adress-kan skicka över lite roliga mail (som jag lovade för typ ett halv år sen...) Ha det gott bruden ! Kram // Maaja

    2009-02-10 | 08:14:37

Kommentera inlägget här: