luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Vad hände?

Kategori: My life..

Vad hände i natt egentligen?
Kröp till kojs vid halv elva, insåg att jag var för trött för att läsa så jag släckte och somnade direkt. Vaknade runt två utav att jag var torr och "stickig" i halsen och täppt i näsan. Somnade om och vaknade nästa gång av väckarklockan.
Det var som om någon hade drämt en stekpanna i huvudet på mig...
Snor, slem, nysningar, rinnande ögon, huvudvärk och frossa.
Tack. Tack snälla.
*ironi*

Har iaf försökt vara effektiv idag, vägrar bli sjuk!
Skulle stödhandla på Maxi på lunchen men plånboken låg kvar hemma så
det blev en halvtimme i massagefåtöljen istället. Koma!
Sen har jag förberett visningsmaterial och tillträden som blir senare i veckan
och annat allmänt jobb jobb och jobb.
Jag ska ju vara ledig imorgon (igen!) och det ska bli urskönt!

Nu när jag kom hem var jag halvt överkörd, men har bestämt mig för att hålla mig på benen så jag ska hoppa i ett varmt bad och lyxa en stund.
Rödvin är bra mot förkylning va? :)
Frukt i flytande form kan ju inte va annat än bra..

Ikväll ska jag och A-K bege oss till Pålsgatan där det vankas tjejkväll på tre!
GI-paj á la Loppa, sallad och vin blir det, superdupernice!
Skönt med promenadsällskap tillbaka till Medväga senare ikväll också,
praktiskt med grannar som även är kompisar!
Återkommer med bilder från kvällen!



(Aaaahahaha...)Tjoooo!!!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    All form av frukt ska va bra har jag hört, så sug i dig med gott samvete :=) Kramen

    2009-02-24 | 21:40:28
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: