luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Skiter'it!

Kategori: My life..

Hallå där ute..

Har snorat mig igenom denna dag, men jag mår ändå rätt okej.
Trött - javisst, men det är man väl mer eller mindre alltid numera?
Hade för avsikt att gå på FT med A-K eller Loppa, men ingen av oss tre hade nån vidare motivation, A-K skulle få besök och ville väl inte vara ogästvänlig, och jag och Loppa känner oss halvrisiga båda två. Så vi skiter'it!
Jag gav mig själv träningsledigt med villkoret att jag skulle måla soffa
när jag kom hem.. har jag målat då....?
SJÄLVKLART har jag det, och fint blir det må ni tro!!
*duktig flicka*

Gårdagskvällen spenderades tillsammans med J! :)
Åt mat från thai och stoppade därefter in en semla också.. Och så undrar man varför byxlinningen stramar... ingen träning men en massa mat och gott!
Sen soffläge med Grey's och mys, kunde inte bli bättre!

Idag blev det däremot kvällsmat av enklaste variant..
Två ägg och en grov macka med ost och skinka.
Jag orkade verkligen inte göra nåt mer avancerat än så.
Nu ska jag ta en titt på hur Fredrik Birging har ändrade på sitt liv.
Du är vad du äter. Oups.


Snart tänker jag kasta mig på sängen och sova som en gri.. katt.

Så, det blir som det blir och det är som det är!
So long!

Kommentarer

  • kattmormor säger:

    Sådan herre, sådan hund säger man, men i ditt fall så blir det väl sådan matte sådan katt? Han har väl sett hur du drar dig i sängen?

    2009-02-27 | 10:10:19
  • Anna säger:

    Fast det där är dessvärre inte min katt.. Men det finns liknande bilder på dem med. Kanske är dags för ett fula-katt-bilders-kollage snart? :)

    2009-02-27 | 15:59:14
    Bloggadress: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här: