luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Krosschecking!

Kategori: My life..

Klockan halv nio i morse ringde min rosa väckarklocka.
Låg kvar och sträckte mig en snooze innan jag tvingade benen över sängkanten.
Aj aj vilken träningsvärk jag började få...
När jag såg att det snöade gjorde jag mig iordning för ett spinningpass,
men ringde för säkerhets skull till Loppa och checkade läget.
Hon sov, så det var bara att bege sig till Svea!

Det var ett 45 minuterspass idag. Det räckte gott och väl!
Angelica vet verkligen hur man tvingar folk till att prestera sitt yttersta!
Eller var det jag som tvingade mig?
Svetten fullkomligt rann av mig, tom armarna glänste i det svaga skenet.
Bra musik, bra ledare, bra humör, bra ork!
När jag sen började svalna av efter duschen kändes det som om jag borde ge en välförtjänt semester till mina ben.. De ska få vila, imorgon. Iaf från Svea, kan ju hända att det blir en tur på skrillorna... :)

Glömde säga att vågen pekade på -1,3 kg igår, keep up the good work!!
Har dock haft en avstegsdag idag..
Efter träningen åkte jag hem och duschade, sen fortsatte jag till Mockis.
Hade några ärenden, det var dels ett bord som skulle återlämnas (insåg att det är överflödigt här), en lillebror som måste klippas, två par byxor som fick en ny ägare (urväxta/urkrympta??) och självklart åkte jag även för att träffa familjen och äta en god portion av mammas mat! Efter maten råkade jag äta en kaka, sen en kockosmazarin, sen fick jag också syn på mint-Noblessen inne i skafferiet... Man kan säga så här.. om man ska sockerchocka
så ska det göras rejält och det gjorde jag...

Går i alla gårdar, slickar alla skålar.. Fortsatte nämligen hem till J och E!
Vi tillagade en hemmagjord pizza som smakade superbt (Emmy - jag hoppade över "m-ordet" för din skull! *fniss*) och sköljde ner med kaffe, choklad och saliv.
Kollade lite på melodifestivalen - katastrof!!
Okej Alcazar var bra, men Emilia?? Komigen Sverige!!
Hann också med en piratattack och snabblektion i hockey-domar-tecken! :)

Nu väntar sängen, ska upp i tid imorgon!
Godnatt därute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: