luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Kan bli pannkaka det här..

Kategori: My life..

Pust, suck, stön!!
Direktrapport från en sångcoach som sliter sitt hår..
Nej, riktigt så illa är det kanske inte, men.
Jag är rädd att kommer göra bort mig på lördag, VAD ska jag kunna lära dem?
Jag avskyr att prata inför folk jag inte känner, då måste jag va 100% förberedd
och avslappnad till tusen, annars blir det pannkaka. Aj aj.
Nåja, nu har jag iaf tagit ut materialet jag ska jobba med,
sammansättningen och upplägget kvarstår.

Nog om det.
Var och svettades med A-K och Loppa idag!
Funktionell träning för hela slanten och det var tre rätt spaka damer som lämnade bygget en timme senare! Inte varje dag man blir bortskämd med dessa två damers sällskap på samma gång, men det ska det bli änding på har vi bestämt!
Måste ju börja öva inför sommarens Göteborgsresa! :)
Vinkväll hos Loppa på tisdag kväll efter combaten kanske?
Ja, jag är ju ledig igen på onsdag..

Måste nog bli en tidig sorti ikväll, liksom igår kväll..
Det blev en kort men mycket trevlig onsdagsdejt med J.
Det blev lite sushi, lite släktträff, mycket skratt, lite tv och ganska mycket sömn.
Tror att vi redan vid elvatiden sov som små barn båda två! Skönt!
*håller upp "storfingret" och ler*

Mycket på schemat imorgon också..
Efter jobbet ska jag åka och handla till mormor, sen måste jag hem och avsluta sångcoaching-planeringen och sen funderar jag på att åka till Mockis och sova. Då behöver jag inte gå upp så tidigt på lördag! Smart Anna!

Nej hörrni, det tar på krafterna att bläddra ibland papper.

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: