luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Massa smask!

Kategori: My life..

Ha ha ha ha!!
Plogkillen hörde min bön!
Jag skrattar åt alla er som skottat era parkeringsplatser, kämpat med
snöskyffeln och sneglat irriterat på min oskottade ruta!
Jag har ingen spade, annars hade jag KANSKE vart en av er..
Men nu har vi ju Mr Plogkille som hör bön.
Idag när jag kom hem var HELA min parkering skottad - av traktor!
Detta medförde att de "handskottade" parkeringarna var ca 1 dm högre än min.
Ha ha ha!! Skrattar bäst som skrattar sist!

Ikväll har jag bara tagit det lugnt.
Det blev varken soffmålning eller städning.
Jag kom på att sånt hinns med på torsdag då jag ju är ledig igen!!
Matlagning blev det dock, tack Loppa för det tipset, blev uuuurgott!


Loppas GI-variant av kycklingpaj fast utan pajdeg

Faktum är att jag tycker att jag äter så god mat hela tiden nu så jag skulle inte
bli förvånad om jag gott upp i vikt den här veckan!
 Vad sägs om blåbärsmousse hos A-K i söndags, kebabsallad igår och detta idag?


Söndagsdessert

Idag blir det tidig kväll, lång dag med mycket på schemat imorgon.
Dags för en sagostund innan lampan släcks på Uppfartsvägen!

Natti!

Kommentarer

  • mams säger:

    Var det den lilla ängeln (?!) som bad sin bön om plogbilen?

    Be om hjälp med maten, målningen och dammtussdressyr också vetja!

    Meddela mig om det hjälper så jag vet om jag ska knäa vid sängkanten ikväll med knäppta händer, sänkt huvud och foprmulerande en önskan om att få upp tapeterna snarast.

    2009-02-11 | 12:23:36

Kommentera inlägget här: