luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

En ny "ny"

Kategori: My life..

Imorgon kommer min mage förhoppningsvis att strama!
Var på ett core-pass idag, sen körde jag lite kondition efter det.
Vanligtvis så brukar jag ju pumpa på onsdagar, men eftersom jag är
ledig, Ledig, LEDIG på fredag så kör jag lunchpasset då istället.
Eftersom jag inte pumpat på några veckor så finns ju risken att jag kommer att få en lite lätt intensiv och verkligen smärtande träningsvärk (eftersom jag inte vet hur man tar det lugnt), och för att få ut så mycket som möjligt av träningen så valde jag därför - iklädd ett par av mina nya träningsbrallor - TTC (To The Core) samt en stund på löpbandet idag!!!

Apropå träningsbrallorna...
Jag glömde ju skriva att min träning har gett resultat.
När jag provade kläderna igår så hade jag med mig säkert 7-8 par in i provhytten. Alla utom ett par var i min "nya" storlek... Alla utom ett par var också för stora!! Tjoho!! Så jag fick gå ut med hela klädhögen och byta till en mindre storlek!!!
Så numera har jag en ny "ny" storlek! :)

  
Strike a pose! Svettig och dan..

Åkte och handlade inför morgondagens J&A-middag innan jag fortsatte hemåt. När jag tillsist kom hem var jag döhungrig!! Köttade på rejält!


Proteintillskott i form av grillad kyckling, keso, ett ägg, guacamole sen gårdagens
 tacosallad och en klick pesto! Mumma!

Kan ju berätta att jag inte är så hungrig längre.
Den där tallriken mättar en skogshuggare!

Imorgon gör jag sista jobbdagen för den här veckan!
Det ska verkligen bli skönt att få en extra dag ledigt, det behöver jag!
Problemet med mig är bara att jag jobbar så in i helsike dagarna innan jag ska
va ledig, så på fredag kommer det va dött och inget att göra åt Carolina..
Aja, hon får väl svara i telefon då!

Dags för tandborstning, telefon, säng, bok, sova.

PS. Riktigt KUL att se att ni är så många som orkar läsa mitt dravvel
varje dag, tangerat rekord i detta nu!! Wiiee!
Välkomna tillbaka! :)

Kommentarer

  • loppa säger:

    Snyyyyyygging där!!!

    2009-02-04 | 21:55:38
  • Kuzin säger:

    Fan va skönt och höra.. keep up the good work..

    2009-02-04 | 23:01:42
  • Maria i Motala säger:

    Looking gooood!

    Klart man läser.

    2009-02-05 | 08:07:17
  • Maja B säger:

    Hej Anna !

    Ja, du är lite av en inspirationskälla för mig ! =) Är in nästan varje dag och kollar igenom "dravvlet", få lite mat tips - grymt bra !=) Ha det gott,hoppas verkligen på i sommar men nja,verkade väl inte så lovande va ..? Kram

    2009-02-05 | 13:58:59
  • Anna Andersson säger:

    Ny storlek låter bra. Duktig du är som tränar och står i! Tror garanterat du kommer att nå din målvikt till sommaren! Kramen

    2009-02-05 | 14:37:14
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: