luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Combat(t)ant

Kategori: My life..

Jag sov så gott inatt!
Gick och la mig strax efter klockan tio, släckte strax efter halv elva!
Vaknade först av att fönsterlampan gick igång halv sex (måste justera den tiden), kände mig utvilad men låg och drog mig till halv sju.. Så skönt!
Tänk vad en god natts sömn på 7 kvalitéts timmar gör skillnad, om man jämför med 6 timmars stress-sömn där du vaknar lika trött som då du la dig.
Fast om detta ska kunna bli en vana så behöver jag nog fler timmar per dygn.

Är iofs rätt så bra på att utnyttja tiden.
Jag är en sån som gör saker medans jag gör något annat, tex. hänger tvätt i reklampauser, duschar medans maten är i ugnen, rensar kattlådan när jag är på toa, borstar tänderna medans datorn laddar, diskar när grytan puttrar osv.
Dåliga exempel kanske.. Fast så kanske alla gör?

Undrar var mina dagar tar vägen - egentligen.
Jag tror mig veta att datorn är "den nya teven" och att det glupar i sig av min tid!
Om jag bojkottade datorn här hemma i en veckas tid så skulle jag säkert vara klar med kökssoffan, ha en massa infrysta goda maträtter i frysen, ha ett städat hem, ha sovit gott varje natt och dessutom hunnit med att se mina absoluta favoritserier på den där "gamla teven"...

Idag var jag på Body Combat för första gången på urlänge!
Såå jobbigt.. men såååååå kul!!!
Lär väl inte kunna röra mig imorgon, men det är smällar man får ta.


  
Haaaaiiiiaaa!

Efter den urladdningen blev jag bjuden på kvällsmys hemma hos A-K.
Tur man har grannen som fixar mat när man som bäst behöver det!

Nu - läggdags!

Kommentarer

  • Johan säger:

    Inte att förglömma din leverans till Fragelberget! Tack för hjälpen, puss- puss!

    2009-02-18 | 08:48:06
    Bloggadress: http://johanowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här: