luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dansar fuldans

Kategori: My life..

Den här dagen har gått i ett huj!
Jobb upp till struphuvudet hela förmiddagen, hela kontoret på affärslunch
med -piiip- fram till 14, jobba jobba jobba ett tag till, städa, städa, städa, klar!
!!!!Semester!!!!
Okej, en dag, men ändå!

Imorgon ska jag bara ta det lugnt och bara njuta av livet en stund.
Jag går upp samtidigt som J (som är på väg hit), fixar lite gröt åt honom, kanske dricker jag en kopp kaffe, sen vinkar jag av honom och går och lägger mig en stund till, ljuvligt!!!
Har bokat in lunch-pumpen på Svea också, lite träning hinns alltid med!
Kanske en sväng till Muppfjärt?
Ja, vem vet..? :)

Ska snart sätta händerna i arbete, bjuder på GI-lasagne ikväll!
Bild (och kanske ett recept) kommer!

Maja, min Maja! Älskade spegelvän!!!
Jag tror desvärre precis som du, att vi nog delat färdigt nu..
Ska vi spöa Johannes? ;)

Det blev läsarrekord igår!! Kul som tusan!
*dansar fuldans av glädje*

Dags för matlagning!
Tjo!

Kommentarer

  • mams och paps säger:

    Kan du inte spela in lite fuldans så vi får skratta lite?

    2009-02-05 | 19:39:02

Kommentera inlägget här: