luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Den om Lewinsky..

Kategori: My life..

Man får inte roligare än vad man gör sig..
Dagens lunch-samtalsämne var huruvida man kan snoppa och snippa en cigarr?
Vi kom fram till att Monica Lewinsky säkert lyckats med båda iaf..
Sen kan man ju alltid snoppa en snippa, eller snippa en snopp.
Herregud, hur gamla är vi egentligen?
*asg*

Seg i kroppen idag..
Gårdagens combat sitter som ett smäck i musklerna!
Skönt.. ja faktiskt!

Ikväll vankas mys och sushi med J, underbart! *ler*
Har jag tur kanske jag kan få zappa till femman klockan nio också..
Grey's börjar ju ikväll!!!

Nu mina vänner ska jag göra sista rycket,
sen utgår jag från tjänst ända tills imorgon klockan 08:00, pip.

Tjo!

Kommentarer

  • mams säger:

    Stackars Johan...ifall du får för dig att snippa en snopp - eller hur det nu var?

    Håll dig på mattan dotter! Jag rodnar än efter dina snuskiga historier du mailade över.

    2009-02-18 | 20:49:25
  • Anna Andersson säger:

    Haha...man måste inte alltid "vara vuxen" haha

    Och självklart kan vi boka in en fika snart. det var allt för längesedan sist. Vi får höras om det. Kramen

    2009-02-18 | 22:17:14
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Anonym säger:

    Ja urdåligt att lämna grannen ensam på en SÄSONGSPREMIÄR!! ;) ;) Hur ska det här fortsätta?



    puss

    2009-02-19 | 09:22:21

Kommentera inlägget här: