luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Måndag igen

Kategori: My life..

Så var det måndag igen...
Måndag betyder så mycket.
Måndag betyder slut på helg, tillbaka till jobb och vardag, ny vecka, nya tag.
Måndag betyder numera också spinning!!!
Spinning betyder svett svett svett.
Svett betyder hårt jobb.
Hårt jobb ger goda resultat!
Därför har jag kommit på att jag nog gillar måndagar ändå!

Har precis satt i mig en tallrik med urgoda tigerräkor.
Jag var så hungrig att jag glömde ta kort innan, tyvärr.
Svarta tigerräkor fräses i olivolja tillsammans med vitlök, färsk basilika och chili,
ha i coktailtomater (eller som jag fick göra nu, hacka nån tomat i stora skivor).
Servera med färsk, nykokad broccoli..
Det fullkomligt kn---ade i munnen! :)

Mot duschen!

Kommentarer

  • mams säger:

    Monday means murder...säger de på tv. Dina måndagar verkar trevligare. Själv har jag varit på helkroppsmassage. Inte fel det heller!

    2009-02-02 | 22:28:55

Kommentera inlägget här: