luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Swisch, swasch, swosch!

Kategori: My life..

Vilken dag!
Tänk att det som ser ut att bli en omöjlig uppgift ibland kan ge med sig.
I förmiddags överöstes jag med jobb, jobb och jobb..
Men med ett högt tempo, vilja av stål (som såg fram emot ledighet), kaffekickar och allmän glädje och livslust så gick det  vägen ändå!
Jag hann tom med vecko-städningen,
men jag har nog aldrig moppat så inihelsike fort i hela mitt liv!
Swisch, swasch, swosch!

Var till Svea och körde ett TTC-pass och sen 30 minuter på crosstrainern,
lågintensiv träning ska visst va bra säger de som vet.
Själv känner jag mig alldeles för outmattad för att ha tränat.
Fåt ta igen det imorgon!

Imorgon är jag ledig och ska sova ut!!
Den som ringer och väcker mig innan klockan nio ligger risigt till.
Dagsplanen är inte helt satt, men det kan bli både skrillor, soffmålning,
städning, presentinköp, träning och skumbad. Salig blandning!
Får lägga till "kör-coach-planering" till det ockå..
Ska iaf TÄNKA på det!

Nu ska jag lägga mig med "Sängläge", min bok som jag läser
så detta får bli allt från mig idag!

*¨*¨Anna¨*¨*

Skulle ju förstås ha avslutat inlägget igår med:
Skrattar bäst som skottar sist! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: