luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Underbara fredag!!

Kategori: My life..

Jag och J passade på att umgås när vi båda var lediga!

Det var riktigt burrigt när vi åkte ut från Storsund vid tiotiden i morse,
tempen stod på -15 grader och rimfrosten bet tag i mitt hår direkt!
Efter ca 10 minuter tittade även solen fram, och den kom för att stanna!

  
 
  

Vi åkte en runda på totalt 3 mil!
Stannade till vid Främby Udde för intag av medhavd matsäck bara.
Smörgås, ägg, kaffe, apelsin, smarrigt!
När vi kom tillbaka till Storsund var man rätt nöjd i kroppen, men sinnet
hade lätt kunnat ta en vända till.. Otroligt vilken kick man kan få!

Jag blev hemskjutsad, hoppade direkt in i duschen, fortsatte iväg till glasapoteket för införskaffningar, Ica, för föda och Rosa Huset för sofftyg!
Så snart ska jag sätta morsan i arbete! :)

Håller på att förbereda en middag här hemma nu..
Jag och J firar alla <3-ans dag idag istället för imorgon..
Jag ska ju iväg på en hemlig resa imorgon som jag inte berättat för
er om, ni kommer få veta - så småningom!

Tillbaka till köket!

Ha en superdupertrevlig helg!

Kommentarer

  • mams säger:

    Vicken fin puss!

    2009-02-14 | 09:11:53
  • Anna Andersson säger:

    Vad hurtiga ni är :)

    2009-02-14 | 17:58:14
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: