luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Sticky & Sweet

Kategori: My life..

En söndag spenderad mestadels i hemmets lugna vrå.

Efter en fin skridskotur på förmiddagen åkte vi först förbi på kupolen för byte av
 mamsen skrillor (hon hade fått fel storlek), sen hos mormor på en snabbkaffe.
Hon dukade fram kakor och muffins som jag skulle ha kunnat sluka i ett nafs, men min "GI-diabetes" höll karaktären och det blev en slät kopp.
Mindre än 8 kg kvar till sommarens mål nu!
Bra Anna, you go girl!!

När jag kom hem "skulle jag bara" lägga mig på soffan en stund..
ZzzzZZzzznark... så kan det gå! :)
Men jag vägrar ha dåligt samvete för det, jag ligger aldrig på soffan numera!
Började dammsuga här efter tuppluren, men munstycket hakade upp sig
på "mattsugning" så jag la ner.. Får kolla på det där "nån annan dag"! ;)

Vem följer med mig till Göteborg den 9 augusti???
Upptäckte idag att min största idol - Madonna - kommer till Sverige
med sin "Sticky & Sweet Tour"... Måste ses!!!
Vem hakar på!!?? Loppa??


Från "Confessions Tour"

Dags att packa träningsväskan för morgondagens spinningpass,
sen blir det ännu en stund på soffan.

Ha nu en riktigt trevlig söndagskväll så ses vi här igen nästa vecka!
Tjoflöjt!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Å det skulle jag jättegärna hänga med på! Det måste vi kolla upp!! Kanske jag ska ge mig själv i för tidig 40års present?

    Stora kramen!

    2009-02-01 | 21:02:45
  • Maria i Motala säger:

    Jag vill också följa med, allvarligt. Om någon får möjlighet att köpa biljetter så köp så många som möjligt så köper jag alla som blir över. Anna har telefonnummer, eller vad fasen... 0736-42 52 00.



    Kramisar från Maria. Har du möjlighet att komma ner till söder när Tesa fyller 30 den 14/2?? Hon har öppet hus hela dagen. Om du vill överraska så kan vi ordna något.

    2009-02-02 | 07:58:42

Kommentera inlägget här: