luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Det gör ont, men det går - Sa flicka!

Kategori: My life..

Igår blev det sushi och bio för hela slanten!
Sushin var supergod och Wallander var riktigt bra! Sevärd sevärd!!

Idag har lyckats med årets första klåp...
Vi var ett gäng som möttes upp vid Främby Udde strax efter klockan elva.
Vädret var riktigt bra, inte för varmt, inte för kallt. Isen var riktigt fin och
det gick att åka så kallad "friåkning" utanför banan utan problem.



När vi åkt ett tag bestämde jag mig för att göra praktvurpan Evert..
Det blev första hjälpen på plats.. aj aj..

 

Fick resa mig upp så småningom och aj aj igen,
klämde ur kommentaren; Det gör ont, men det går..
Sen fyllde J i med: Sa flicka..
Fick tårka tårarna och skratta en stund istället.
Stackars stackars mig!

Vidare rapporter om min fallskada kommer säkert..

Nu ska vi hasta vidare till oljeshejken på julgransplundring med
pyttipanna med stekt ägg, vin och sprit!
Det blir nog lattjo lajban!

Tjo!

Kommentarer

  • mams säger:

    Åh, vad det är synd om dig!

    2009-01-19 | 20:33:19

Kommentera inlägget här: