luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Madd Maxx - återkomsten

Kategori: My life..

Nu har jag bokat in en tid för Lasergame!
Den 28/1 blir vi förhoppningsvis ett glatt gäng som krigas med laserstrålar!
Det ska bli mucho roligt! Hoppas vi blir många!
Madd Maxx är revanschsugen..

Efter jobbet idag ska jag gå på pumpen på Svea, sen är jag hembjuden
till Mr P-son på middag, DET ska bli kul! Undra vad han bjuder på idag? :)

Dagen i övrigt har varit kall, kall, kall..
Trots att tempen på mitt skrivbord visar 21 grader så drar det nordanvindar efter golvet och över fingrarna på tangentbordet. Var tvungen att värma mig med ett pass BodyMopp för att överleva lunchen... Stackars mig! Brrr!

Dagens skratt på jobbet:
Jonas går in på toan. Man hör ett ljudligt "Helvete" och han kommer farande ut;
"Va faaan, nu har den där jävla saken ramlat ner i toan, den där ringen, den är ju trasig den där, vad är det för jäkla skit?".. Jag, Camilla och Rainer går dit och tittar... En del tillhörande toalettsitsen ligger på botten i toan. "Ja den där får du ju plocka upp nu Jonas" säger jag och skrattar.. "Men va..?.. Ska jag sticka ner handen.. i där..?.. Nej fy fan.." Han börjar veckla upp ärmen och tittar på oss frågande ännu en gång.. Vid det här laget är jag nästan dubbelvikt av skratt.. "Här ta på dig den här". Jag räcker honom en gul städhandske i dammodell, storlek small.. Han ser något lättad ut och börjar tränga på sig handsken som ganska motvilligt tillslut sitter så pass att han vågar doppa ner handen under vattenytan...
Så har man förlängt livet några minuter idag med!

Hare bra!

Kommentarer

  • BassE säger:

    åh vad det var roligt med lasergame örru!!!

    2009-01-14 | 21:04:35
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här: