luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Such a perfect day

Kategori: My life..

Tro det eller ej, men jag kom upp!
Strax före klockan åtta i morse svingade jag benen över sängkanten.
Nåja, inte svingade kanske, men över kanten kom de iaf!
Avnjöt A-K's himmelska bröd, nån skiva Lönnebergaskinka, en liten tallrik fil med loppfrön och iklippta torkade aprikoser, ett stort glas vatten, en c-vitaminbrus och två Silicavitaminer. Sen var jag "fit for fight" för dagens utmaningar!

Kom till Svea precis innan pumpen körde igång.
Passet är 35 minuter, men väldigt effektivt! Var rätt mör i musklerna efteråt.
Svidade om till utekläder och begav mig till Ornäs där isen låg och väntade...
Fast jag insåg rätt snabbt att den väntade mer i Haganäs (för mycket snö ut till banan från hamnen i Ornäs) så jag tog bilen dit och klev på där istället.
Blev ingen jättelång tur idag, kanske runt 8 km, men skönt var det!


Ösjön. Vackert värre..


Storsund. Där borta ska man inte åka, då kan man bli blöt..


Säg "hej" till publiken!

Nu sitter jag i Mockis och bloggar.
Väntar och väntar på att maten ska bli färdig, hungern river i magen på mig!
Efter maten åker jag hem till Jenny och Greger och hälsar på en sväng,
det var jättelängesen vi sågs nu så det ska bli kul!

Nu ringde äggklockan!!!
Wiiiee!
*rusar mot köket*

Kommentarer

  • Johan säger:

    Vilka härliga bilder, jag vill bli frisk NU!! Min soffan verkar inbjudande så det får bli ett besök i den. Säg hej till Greger från mig. ler

    2009-01-10 | 15:25:50
    Bloggadress: http://johanowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här: