luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Kändes knappt!

Kategori: My life..

Idag har jag låtit mig imponerats!
Om jag ärvt endast ett uns av min mors envishet så räcker det långt!

Mams och paps kom och hämtade upp mig och sen åkte vi till Främby udde
i Falun där hela Runn låg till vårt förfogande..
Min mor var rätt nervös och hävdade flera gånger att "Om jag inte tycker det är kul så tänker jag lämna tillbaka och gå istället!", jag försökte dock lugna henne och säga att hon åtminstonde måste ge det en chans först.
Efter en stund erkände hon, precis som jag trodde, att det var
mest hjärnspöken och att hon tom tyckte att det var roligt.
Det gick väl lite knaggligt i början, men hon gav inte upp!
Motvinden som slet i oss gjorde det inte enkelt för henne, men hon gav inte upp!
Är så stolt över min mor!

  
Mobilkamerakvalité, vågade inte ta med mig nya kameran..

Min far var en naturbegåvning, precis som förväntat.
Men faktum är att jag tror de blev ganska bitna båda två!
Jag gjorde några vurpor, varav en i ganska hög fart, men det enda som hände var att jag kanade några meter in i en snökant. Kändes knappt!
Man måste ju göra bakslag för att komma framåt!

När jag kom hem hade jag huvudvärk.
Åt lite rester och la jag mig en stund på soffan..
Poff! Var tog tiden vägen?
Somande pladask ett par timmar..
Förkylningen släpper greppet om mig lite mer för varje dag (inte tagit nässpray på två dar nu) men kvar är tröttheten, snoret och mitt tunga huvud.
Vill bli helt frisk nu.

Fick en liten dos J ikväll också!
Han tittade förbi så vi åt lite och han satte upp min brandvarnare.
Blir glad av honom.. :)

Ska kasta mig i säng nu så jag kommer upp imorgon, det är ju hela
tre arbetsdagar på raken nu, HUR ska vi fixa det?

Varma kvällskramar från Medväga till folket!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Långfärdsskridskor låter riktigt mysigt! Du är hurtig du :)

    2009-01-07 | 06:18:21
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • mams säger:

    Med lite pep-talk och rensning av hjärnspöken så var långfärdsskridskor riktigt trevligt.

    Tack för att du fick mig att prova...och viljan, har du någonsin betvivlat att jag besitter en järnvilja..utan rostangrepp?

    2009-01-07 | 06:48:12

Kommentera inlägget här: