luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Inatt blir jag galen..

Kategori: My life..

Mångalen!


Fullmoon in the city and the night was young..

Någon som känner igen den gamla slagdängan? :)
Apropå det.. Jag har gått och haft en låt på hjärnan de senaste dagarna.
Det störde mig så himla mycket eftersom jag inte kom på vilken det var,
det enda jag visste var att jag hört den nyligen och eftersom jag lyssnat så mycket på Rix FM sen jag började fixa köket så utgick jag ifrån att det var nåt nytt.. Hade radion på hela kvällen igår - ingenting. Sökte på Rix FM's hemsida - ingenting.. Sen, när jag stod och borstade tänderna.... Pararampampampaaa!! Fullträff!!! Jag gick in på youtube och sökte på.. Det här! 
Det var alltså verserna jag gått och nynnat på och att jag hade hört den nyligen berodde ju på att jag och A-K vrålat den häromdagen... *asg*
Ja ja.. nu slipper jag ju undra iaf.

Var hem till Jenny och Greger idag!
Oj va stora barnen blivit! Vi räknade ut att sist vi sågs var i somras,
men tiden går ju fort... Sötisarna!

 
Pappa upp i dan! :)

Sitter just nu och ugglar framför en film om terrorattacken mot
World Trade Center den 11 september.. Usch, fy tusan va hemskt..
När den är slut ska jag falla i djup koma, är riktigt trött nu.
Imorgon blir det kanske isdans igen - då ska jag va pigg och alert!

Snart ylar jag mot fullmånen..
Aooouuuuu!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: