luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Influensa de lux

Kategori: My life..

Landade precis i Mockfjärdsresidentet..
Här härjar influensa de lux eller iaf nåt liknande.
Jag andas endast små korta andetag och håller mig långt ifrån de drabbade.

Ska snart bege mig upp på vinden och leta efter mina knäskydd, igen.
Fattar inte hur de bara kan ha gått upp i rök?
Hittar jag dem inte den här gången lär jag köpa nya,
för jag ger mig inte ut på isen utan knäskydd igen!

Kommer direkt från Ratt & Roder, där jag spenderat helgen med en massa goa människor. Vi har badat tunna, haft dödskamp, lagat mat, kollat på film från musikalen, badat Bastu Extreme (rekommenderas!!), rullat oss i snö och skrattat.. Ska lägga ut lite bilder och berätta mer sen när jag kommer hem!

Ville bara tala om att jag lever..

Kram kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: