luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Klantarsel

Kategori: My life..

Har precis ställt till det för mig...
Av gammal vana började jag tvätta penseln med såpa i diskholn.
Lackfärg Anna!!!! Ej vattenlöslig!!!!
Satans - piiiip - skit!!

Får nog ta en sväng till färghandeln och köpa lacknafta imorgon..
Nagellacksremover fick funka så länge.
Sicket klantarsel jag kan vara ibland.

Händelsen ovan är en direkt följd av att jag ändå varit lite duktig och målat ett par lister. Började dock känna mig lite smått yr och bestämde mig för att fortsätta en annan dag. Men fint blir det!

Imorgon är det jobb, känns konstigt nu när man fått smaka lite ledighet.
Fast lite skönt ska det ändå bli att komma in i gamla rutiner igen!
Förkylningen är på upphällningen, nu är det mest nattlig rethosta
och dagligt snor, annars känner jag mig rätt okej igen.
Tänkte sätta igång lite smått med träningen den här veckan, sen börjar vårschemat på Svea kommande vecka. Hoppas passen ligger bättre nu!
Visserligen har jag ju haft en massa andra aktiviteter för mig hela hösten, men det känns som evigheter sen jag tränade combat nu.. Mycket beroende på hur de lagt passen. Combat kl 10 en lördagsmorgon är inte okej, inte för mig och Loppa iaf! Och kl 19 en vardag är också en dum tid för mig eftersom jag antingen måste stanna på stan två timmar efter jag slutat eller åka hem och stress-laga mat och äta och sen åka tillbaka.. Nej, tacka vet jag vardagar kl 17:45, det är alla tiders (som "Håakan" skulle ha sagt... *blink*)!!

Det blev inga skrillor idag.. Passade på att ta vara på den sista lediga dagen på annat sätt istället, bl.a med en kylig promenad runt fraggelberget som fick rimfrosten att bita tag i både kalufs och ögonfransar!
Kom inte hem till Medväga förrens strax efter sju.
Nu ska jag smälta alla intryck och längta lite..

Önskar eder alla en fröjdefull söndagsafton!
Over & Out från Medväga.

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Jag har gjort precis samma miss med lackfärgen jag också *haha Inte så lätt alla gånger...

    2009-01-05 | 20:42:34
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: