luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Lätt som en squashplätt

Kategori: My life..

Nu är det inte så att jag på nåt vis försöker vara kaxig, men....
The winner takes it aaaaalllll, the loser(s) standing smaaaaaalll!
Åh va det är kul med tävlingar!!!



Top Gun..


Vi var tolv personer som gjorde upp med laserstrålar inne på ICE i Borlänge!
Energier och viljor var i topp, en del av oss (typ jag) var tom krigsmålade.

  
  
  

Såååå kul!!

När vi var färdiga - bokstavligt talat - packade vi ihop våra saker åkte hemåt.
Åkte hem till J och vi fick med A-K och L på en bit mat också!
Det blev en mycket lyckad kväll! Tror det var längesen jag skrattade så mycket...
För alla närvarande uppe runt bordet i Fraggelberget så vill jag tillägga att
det var den här låten jag försökte sjunga för er: Fisdisco.
Jag tycker nog att jag kom ihåg den rätt bra! ;-)




Var på Svea och trampade med A-K idag igen..
Måste faktiskt säga att jag känner mig piggelin a lá duracell!
Visst blir mina kolhydratstömda lårmuskler fyllda med mjölksyra fortare än jag hinner blinka, men de är på nåt vis fortfarande pigga.
Jag höll igen aningens för knät bara, som är bättre men inte bra.
Lätt som en squashplätt var det iaf!
Och just squashplättar med rökt lax fick därför bli min middag idag.


Kittlar dödskönt i kistan..

Snart blir det soffa, doftljus och bok!!
Härligt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Självskryt luktar....

    2009-01-29 | 21:20:28
  • Aztek säger:

    "släpp en fis" ha ha ha, ja du återgav den bra får man ju säga så här i efterhand :-)

    2009-01-29 | 23:29:47
  • Anonym säger:

    Tack snälla för det fina rambokortet!! Blir singel i 5-6 år igen nu då... Naturligtvis också poängen från sista omgången där min supergun tog semester... ;) ;)

    2009-01-30 | 09:41:29
  • mams säger:

    Självklart skojade jag om självskryt!

    Om ingen annan har förmågan att se en lysande insats man gjort så MÅSTE man lyfta fram den själv och vara riktigt STOLT över den!

    Jag är stolt över ditt skjutglada finger även om det drabbade mig också.

    2009-01-30 | 17:58:31

Kommentera inlägget här: