luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

"Ut ur vassen 2009"

Kategori: My life..

Jisses va rolig spinningen var idag!!
Malin höll på att ta kol på mig på riktigt. Jag körde fullt ös från början till slut, ingen maskning här inte! Det var först i sista låten som jag verkligen fick köra på ren och skär vilja.. Det var sååå jobbigt! Men ack så skönt..
När svetten sprutar, låren bränner och andningen är tung, då är det som bäst!
Och det är också bra för det som kommer, nämligen;
"Ut ur vassen 2009"
Istället för det lite uttjatade "Beach 2009" så ska det i år heta så har jag hört!
*ler*

Måste skärpa till mig med karaktären nu.
Visst, när man tränar kan (och behöver) man ju äta lite mer än annars,
men skärpning Anna, lite väl frikostig har du nog vart på sistonde...
Ta mig i örat någon!

Imorgon ska jag inte träna, jag ska åka direkt hem och göra ett städryck!
Förstår inte vem det är som kommer hit, slänger kläder omkring sig och skitar ner när inte jag är hemma.. Katterna kan väl knappast göra sånt?
Borde kanske anställa en spion..

Nej hörrni!
Roligare än så här blir det inte idag...
Nu ska jag slå igång en diskmaskin och vika lite tvätt!
Sen blir det godnatt!
Så de så.

Kommentarer

  • BassE säger:

    jag drar och sliter så hårt jag kan! nu jäkdrar Anna ska vi SNUBBLA ut ur vassen, göra en riktig entré! haha, jag ska(har verkligen bestämt mig nu. sen igår) INTE äta onödigt godis, onödigt smått eller onödigt mycket. bara så att jag klarar allt jag vill liksom! en liten pepp-pakt? tummisen? haha.

    2009-01-12 | 22:22:52
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här: