luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Carpe Diem

Kategori: My life..

Äntligen fredag!
Idag känner jag att om det inte vart fredag idag så hade det varit väldigt omotiverande att ställa klockan i kväll.. Längtar efter ledigt!

Vad händer i helgen då?

I kväll blir det middag och soffmys på Fraggelberget!
För lördag har jag inga direkta planer mer än att ev åka till Falun och träffa
gamla kompisar från Motala-tiden (och min hårdrocksera)..
De har fått en liten Alma och är på besök hos mamma/svärmor i Hosjö!
Kanska blir det träning på MåBättre i Falun innan?
Det beror på hur skön sängen är imorgon bitti...
Söndag funderar jag på en Mockistrip (måste klippa lillebror),
men det får vi allt se..
Skönt att inte ha några planer med, ta dagen som den kommer!
Fånga dagen - Carpe Diem!

Nu vill jag att alla håller sina tummar hårdare än hårdast!
Inom kort kommer jag nämligen att få besked om roligheter i sommar..

Vill inget säga innan jag vet säkert men.. håll håll håll hårt!

Fler evenemang på G också!
Fick ett samtal om kommande kul idag.
Sen har ju även en annan grej framför mig, kanske inte riktigt lika kul men.
Halleluja Anna goes to church!

Trevlig helg!

Kommentarer

  • mams säger:

    Blir det Mockismiddag? Vad önskas?

    2009-01-30 | 17:59:55
  • Loppa säger:

    O glöm inte bort att fundera på BC i Flun på söndag:-) Jag riktigt längtar...ha en mojsig helg, själv jobbar jag ju.

    2009-01-30 | 20:08:49

Kommentera inlägget här: