luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Honungsinbakad?

Kategori: My life..

Följetong om knäskada, del 4 av ..?
Äntligen!! Det känns lite bättre!!
Det gör inte fullt lika ont att böja/belasta, och svullnaden har gett med sig något.
Jag fortsätter med smörj och skydd så länge det känns legitimt.
Har gett mig själv den här veckan att vila från träning, sen, sen!!

Om sanningen ska fram så är jag mest rädd för att mitt knä inte ska bli bra innan nästa onsdag.. Det måste va bra då! Det är nämligen då jag ska ta revanch i Lasergame! Jag har nu 8 personer bekräftade på "va med"-listan, 7 på "kan ej"-listan och ganska många som ej svarat.. Lars S - påminn din syster också!
Blir vi bara 10-14 personer så blir det kanon!

Sebastian, kära Sebastian!
Klart jag kommer i helgen, inget blått knä i hela världen kan väl hålla mig borta
från en efterlängtad FAME-reunion!!!
Hoppas Stina skickar ut lite mer info snart bara, lite kul är det ju att veta vad vi ska hitta på även om jag är 98,5% säker på att vi ska till Ratt & Roder.
Har bokat in en Bastu-Extreme-behandling:

Bastu Extreme -En väldoftande, skön och annorlunda bastu-upplevelse

Bastuvärden framkallar sköna luftströmmar med hjälp av handdukar och eteriska oljor. Ni smörjer in er med honung, smälter pepparmintsdoftande isbitar på era kroppar och ger huden en kroppspeeling med havssalt. Fruktbuffé, olika tilltugg och drycker finns att tillgå hela tiden. Max 6 personer/sittning. Bastu Extrem tar ca: 2 tim i flera sittningar. Ring för prisuppgift.
Känns lite lyxigt tycker jag! Honungsinbakad Anna! :)
En massa skoj blir det nog hursomhelst, och en liten påminnelse till mig och
andra var att "taxfreen" stänger kl 18:00...

Igår kväll somnade "Spik-Harry" in.
Harry, mina kusiners morfar (med gårdsnamn "spik"), var en riktig liten krutgubbe.
Han hade alltid ett leende och någon rolig kommentar till hands!


Det här kortet minns jag att han skrattade gott åt..

I flera år har man trott att han ska trilla av pinn, men han har mirakulöst nog klamrat sig fast vid livet. Klar som korvspad i huvud och sinne fick han dock tillsist erkänna sig besegrad av cancern som vid det här laget hade ett järngrepp om resten av hans kropp.
Vila i frid Harry.
Din lilla krutgubbe.

Dags för matlagning (squashtagiatelle och broccoli/kasslersås),
målning av möbler och kanske en stund framför teven..

"Över och ut" för idag. :)

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    hm...jag skulle ockå behöva en rejäl honungsinbakning tror jag!

    2009-01-20 | 18:11:07
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • BassE säger:

    åh det lät ju läskigt,. uhm, Gott till och med!! ^^, haha. Jadu, taxfreen.. ica finns ju alltid! hohojaja. Nej men du, nu är det snart fredag!!

    2009-01-20 | 19:41:13
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här: