luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Jag ska måla hela världen lilla mamma!

Kategori: My life..

Följetong om knäskada, del 3 av..?
När mitt knä fortfarande var lika stelt och ömt idag så ringde jag till sist sjukvårdsupplysningen.. Mest för att jag inte vill göra en eventuell skada värre än vad den redan är. Det har nu börjat "klicka" ibland när jag går, men det är inga onda klick tror jag. Hursomhelst, jag ringde och förklarade vad som hänt och sa vad jag nu gör för att inte göra det värre, dvs. vila, smärt- och inflammationsgel och stödjande värmeskydd. Jag skulle fortsätta ett par dagar till i samma ordning och om det inte blir bättre så vill de ta en titt...
Jag har ju haft ont hela dagen, men det klickade till rätt hårt när jag satt i bilen idag och efter det inbillar jag mig att det känns lite lite bättre.. Hoppas!

 
Lite svullen och lite blå..

Jag ska bli bra nu!
Som man tänker - så blir det!

I väntan på att kunna träna igen så tänkte jag få lite gjort här hemma.
Åkte förbi färgaffären och fixade mer målarattirajer.
Nu har jag högtflygande planer för min kökssoffa!!
Men vill inte ha nåt halvfärdigt, så jag lär måla klart skåpet först.
Jag ska måla hela världen lilla mamma! :)

Måste ha jobbat stenhårt idag...
När jag kom hem och tog av mig jack-kavajen så hittade jag det här:


Vad är det man säger? Good kvalité??? Njaeee..

Nu ska jag gå och slänga sopor, kolla tvättider, kanske måla lite
och sen blir det läggdags - förhoppningsvis före klockan tio idag!

Kram på er!

Kommentarer

  • mams säger:

    Inte din dag idag heller? Det blir till att handarbeta med nål och tråd innan du målar?

    2009-01-19 | 20:34:57
  • Loppa säger:

    Ajajaj...d såg hemskt o-skönt ut. Din lilla stackare...kram från mig!

    2009-01-19 | 21:13:35
  • Anna Andersson säger:

    Ajjja...det där knät ser inte allt för roligt ut. Hoppas du vaknar imorgon och det är mucho bättre. Kram

    2009-01-19 | 21:19:38
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • BassE säger:

    haha du är så söt anna!! nu hoppas jag verkligen att du deltar i helgens planer för jag längtar sååå mkt efter att få dela några vettiga(?) meningar med en mkt underbar(!) person!!

    2009-01-19 | 22:27:48
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här: