luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Julgransplundring i kungadömet

Kategori: My life..

Halta Lotta här!
Mitt till synes friska knä gör jäkligt ont och jag kommer förmodligen att vara lite begränsad i min träning i några dagar framöver, fan fan fan..
Jag är självklart glad att det inte blev värre skador, men aningens besviken att inte blåmärket iaf kunde ha varit lite större, så det SYNS att det gör ont!
Min sjuksköterskekusin har iaf gett mig följande råd:
Vila, smärtlindrande och anti-inflammatorisk gel samt knäskydd.


Och lydig som jag är...

Nu måste jag leta reda på mina inlines-skydd innan jag beger mig ut igen.
Is är rätt hård materia kan jag meddela...

Att försöka summera en så galen och kul fest som gårdagens Julgransplundring i Dalvikskoncernen är för svårt, ni får den i bilder istället!

  
  
  
  
  
  
  
  

Kan ju bara säga att det nu är konstaterat att en 5-metersgran måste sågas ner lite innan man tar ner den, och att den barrar under tiden.
Huvudbonader är sååå 2009 och Singstar lika uppskattat som
vanligt även om vissa tyckte det var svårare än andra..
Tack snälla Mr Oljeshejk för en kanonkväll! :)

Dags att stryka min nyinköpta köksduk!
Och kolla slutet på handbollen.
Och äta.
Och så småningom sova.

Adjö!
*internt asg*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: