luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Snabeldrakar och sushi

Kategori: My life..

Var uppe innan tuppen imorse.
Höll en jäkla fart på morgonen och fick en massa gjort!
Var hem på lunchen också så nu är ordningen så gott som återställd,
det är endast snabeldraken som inte fått jobba än..

Apropå drakar...

  
  
Hur i ------ kan man få för sig att göra nåt liknande..? Aj aj aj...

Jag vill klargöra att detta inte är någon jag känner, snarare någon min faster känner isånnafall eftersom jag fick detta i ett mail från henne!
Det hade rubriken "Akta dig för draken".. *asg*
Jag säger då det... *ruskar på huvudet och gnuggar ögonen ännu en gång*

Ikväll vankas det däremot trevligheter! Först sushi och sen bio!
Jag och J ska kolla om den nya Wallanderfilmen är nåt att ha, rapport utlovas.
Sushi var det väldigt längesen jag åt nu så det ska bli gott!

Imorgon väntar förhoppningsvis en tillräckligt tjock is (haren i mig är lite "chicken") och långfärdsskridskoåkning på Runn och efter det så har jag hört talas om en sjudundrandes julgransplundring hos en oljeshejk i Dalvik.. :)
Fyra meter julgran skall plundras och sen ska väl åbäket ut på nåt sätt också.
Får INTE glömma kameran! Detta måste dokumenteras!

Vill nog på nåt vis be om ursäkt för bilderna i detta inlägg,
hoppas ingen tog allvarligt skada eller blev hemskt illa berörd.
Jag ville bara ge er en färgklick! ;)

Trevlig helg!

Kommentarer

  • mams säger:

    När du lägger ut sådana bilder så rodnar din gamla mamma! Samtidigt undrar jag: Vem vill ha dessa tatueringar? och ännu värre...vem vill utföra dem?

    2009-01-16 | 16:07:02
  • sarah säger:

    hahaha tatueringar is the shit... men det bör finnas gränser!!!

    2009-01-16 | 16:09:32
    Bloggadress: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
  • BassE säger:

    men huugaliga så avtändande att alltid ha ett grönt monster på saken när man blickar neråt! usch . (;

    2009-01-16 | 18:18:07
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/
  • Anna Andersson säger:

    Vilken skräckupplevelse det skulle vara att få med sig honom hem från krogen...uscha

    Var Wallander-filmen sevärd? vi har funderat på att kanske se den ikväll nämligen...

    2009-01-17 | 14:21:00
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: