luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Med hela ansiktet..

Kategori: My life..

Ja var ska jag nu börja?

Gårdagen spenderades, som jag skrev tidigare, tillsammans med J.
Vi har kul ihop. Vi skrattar. Vi myser. Vi funkar bra.
Och jag ler med hela ansiktet! :)

Eftersom jag vart så förkyld tog J hand om mig på bästa sätt..
Nästan så jag funderar om han har några luriga baktankar?
Han lät mig - bokstavligt talat - ligga på sofflocket medans han lagade till en förmodligen underbar lunch.. Eftersom mitt lukt- och smaksinne var fullkomligt raderat större delen av gårdagen så kunde jag bara gå på tuggmotståndet som var helt exemplariskt! Sen tog hand hand om mig resten av eftermiddagen också, sicken karl jag har!
På kvällen åkte vi hem till mig och satte igång operation "köksmålning".


En riktig fröjd för ögat om jag får säga det själv.. ;)

Det gick urbra, det kommer verkligen bli fint! Jag började få tillbaka mitt smaksinne och framåt 22-tiden och det var också då vi avnjöt J's supergoda potatisgratäng (ja jag vet, fattar ni att jag nyper mig i armen varje dag eller?), kassler och lite tomat och mozzarella-sallad..
Sen slocknade vi på soffan framför E.T...

Imorse hade vi knappt tuggat i oss frukosten förrens frisör-Daniel kom förbi och var laddad att sätta saxen i mitt svintohår! Han är duktig Daniel!
Har inte fastnat på någon bild än så redovisning får bli en annan gång!

Nu är det kväll och vi har målat hela eftermiddagen. Snart ska vi ta en repa hem till Loppa och prova hennes långfärdsskridskor.. Eventuellt dags för debuten för mig imorgon... *lite nervös*
Vi har också en älgstek i ugnen som luktar sagolikt gott,
den ska vi smaska på lite senare.. Läääängtar!

Nu ska jag gå ut och tala om för "hantverkar'n" att han gör ett bra jobb!

Kram på er!

Kommentarer

  • mams säger:

    Håll i, håll hårt och visa din uppskattning!

    Grattis!

    2009-01-02 | 22:16:04
  • mams säger:

    Håll i, håll hårt och visa din uppskattning!

    Grattis!

    2009-01-02 | 22:16:58
  • Anna Andersson säger:

    Låter som att du hittat en bra karl där, och du förtjänar det bästa! Kramen

    2009-01-04 | 13:20:51
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: