luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Idag sa det klick!

Kategori: My life..

Jag är så rastlös...
Kan inte sitta still ens i fem sekunder utan att ha något att göra
innan jag börjar skruva på mig!
Och jag vet varför...
Jag har kommit in i min så kallade

"varför-är-jag-så-trött-ja-just-ja-det-är-för-att-jag-inte-tränat-på-länge-period".
It sucks.

Jag vill träna - nu!

Knäföljetongen (fråga mig inte vilken dag i ordningen) fortsätter.
I vissa lägen är knät skitömt och svagt, men rörligheten blir allt bättre!
Det värsta är att ha benet rakt nu, helst liggades på rygg, då känns det som om någon trycker det mer bakåt och att det ska vika sig åt fel håll.. Det är den värsta skada jag skulle kunna föreställa mig just nu, ett felböjt knä... Hurrr!
Men idag sa det "klick"!
Jag var på väg ut till p-skivan när benet helt plötsligt "hoppade rätt".
Efter det kändes det underbart i ungefär 5 minuter..
Nu har jag blivit en "klick"-sökerska.
Loppa sa att det kan vara nån liten broskbit som skramlar runt i knäskålen..
Usch!

Idag har jag mycket att stå i här hemma.
Har vart iväg med första lasset tvätt, ska väl tvätta 3-4 maskiner iaf,
tar ju hem tvätt från jobbet med jämna mellanrum...
Matlagning nästa, inoljning av vitrinskåp (sen är det klart - Wiiee!),
plocka ihop i svinstian och städa lite så det blir fint igen.

Inhandlade lite godsaker inför helgen på lunchen idag.
Jag måste ju se väldigt ung och fräsch ut, jag kan faktiskt inte minnas sist jag INTE fick visa leg på systembolaget. Det måste man väl ändå ta positivt? :)
Damen i kassan tittade misstänksamt på mig, granskade mig uppifrån och ner innan hon sa "jag skulle vilja se ett legitimation på dig".
Ja, ja, vardagsmat för ett lammkött som mig! *asg*

Dags för tvättstugan!

*swich*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: